Bocassy hranljiva dnevna krema

1/25/2017 Katarina 18 Comments


Bocassy kozmetika me je zainteresovala pre nekoliko meseci. Upoznala sam se sa sastavom konkretno ovog proizvoda i, nakon kraćeg vaganja i premišljanja, odlučila sam se za isprobavanje koje sada traje već par meseci.


Bocassy pre svega ima primamljivo pakovanje. Kutija u kojoj je spakovana hranljiva dnevna krema je svedena, a opet upečatljiva. Sam proizvod nalazi se u staklenoj ambalaži. No, to nije ono što vas treba naterati da se odlučite za njega. 

Sadrži prirodna ulja. 
Ulje suncokretovih semenki, maslinovo ulje, pčelinji vosak, puter semenki kakaovca (tropskog drva), shea butter, anis, ekstrakt kamilice. 
Bez parabena i silikona.



Upravo je takva tekstura_kremasta, a miriše divno i unikatno, kao mešavina svih pomenutih ulja. 
Odlično reaguje kada dođe u dodir sa mojom kožom lica, brzo se upija, često je koristim kao podlogu za šminku. 

Bocassy hranljiva dnevna krema sadrži 50 ml proizvoda, a možete je naći u Lilly drogerijama po ceni od oko 2 000 dinara.

Da li ste koristile ovu kremu ili nešto od Bocassy proizvoda? Kakvi su vaši utisci?






You Might Also Like

18 коментара:

  1. Ovaj post mi se jako dopada, zaista volim tvoj blog i redovno ga pratim, ova krema mi deluje jako kvalitetno!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  2. Looks like a great product! Lovely photos ♡ ◠‿◠ ♡

    I follow you via GFC, hope you will follow me too :))

    * Blog de la Licorne *

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su divne!
    Krema izgleda baš hranjivo, jesi uočila kakvu promjenu kod kože?

    Novi post na blogu...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.
      Odlična je za ovo zimsko vreme, mojoj suvoj koži daje sve što joj je potrebno da "živne".

      Избриши
  4. Upravo sam otkrila tvoj blog,jako mi se sviđa tako da imaš novog pratiteljaa

    Pogledaj moj blog ako želiš
    http://minnahslife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam probala kremu, niti bilo šta od tog brenda, ali mi je ova krema mnogo privlačna. Voljela bih da je probam. Post je fenomenalan♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam imala prilike isprobavati ovu kremu, ali sada ću je svakako isprobati jer mi se čini veoma zanimljivom. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  8. such a nice review! :)

    Thank you for your lovely comment on my earlier post :D

    Maybe you’d like to check out my new post: Coral Star struck: Singapore

    Follow me on Google Plus

    Love
    Akanksha

    ОдговориИзбриши