The Winterlicious tag

By Katarina - 1/26/2017


   

Dobrodošli u moj novi post!
Mislim  da je vreme da se malo bolje upoznamo! 
Nailazila sam na mnogobrojne tagove i odlučila se baš za ovaj, najprimamljiviji u ovo doba godine. 


1. Omiljeni zimski lak za nokte?
Definitivno je to proizvod koji sam otkrila ove zime, pre nekoliko meseci. U pitanju je Golden rose/Ice chic u broju 67. Očaravajuća boja čokolade koja izgleda privlačno na noktima, postojana je i odlično se skida acetonom, bez mrljanja. Uglavnom se tamne boje jedva skidaju, sa ovom to nije slučaj.




2. Omiljeni proizvod za usne?
Pantenol krem.
Koristila sam brojne preparate, pokušavala, isprobavala, menjala, bila strpljiva ... a usne su mi ostajale ispucane. Pantenol me je spasio. Koristim ga već par godina i od tada nemam nikakvih problema sa usnama! 




3. Najnošeniji zimski komad garderobe?
Biće da je to svetlokrem kardigan koji sam kupila u trenutku kada zimu više nisam mogla da izdržim. :) Verujem u slojevito odevanje, ali nije se moglo ni tako, morala sam posegnuti za njim. Mekan je, udoban, divan i topao!




4. Najnošeniji zimski aksesoar?
Obožavam ešarpe i nosim ih kad god se ukaže prilika, nezavisno od godišnjeg doba. Međutim, prelazim na šalove zimi. Imam ih nekoliko, ali u poslednje vreme se odlučujem za onaj koji me najviše greje - zeleni šal.


5.  Omiljeni zimski miris/sveća?
Glade winter white, zimska kolekcija.
Ne eksperimentišem previše sa svećama. Ovu imam već neko vreme, unosi svežinu.




6. Omiljeno "zimsko" piće?
Ceđeni sok od narandže, limuna, japanske jabuke sa malo đumbira.
Ove godine sam malo o'ladila sa blenderom i počela da cedim voće. Ovo piće retko kad propustim uz prvu kafu, bilo da je jutro ili popodne.


7. Najomiljeniji Božićni film?
Mickey's Christmas Carol.
Sam u kući, Elf, Artur Božić mi prvi padaju na pamet. Pored njih, tu je animirani film koji sam kao mala mnogo puta gledala. Sada to radim sa podjednakim oduševljenjem.




8. Omiljena Božićna pesma?
I saw three ships u izvođenju Marlborough Cathedral Choir. Potražite je! :)


9. Omiljena praznična hrana?
Izbor je ogroman, jer volim hranu. :) A odlučujem se za baklavu ovaj put.


10. Omiljena praznična dekoracija?
Uvek je to novogodišnja jelka. Bilo da je moja, bilo da je u domovima drugih ljudi, kao deo ulične dekoracije. Svaka ima nešto posebno!





11. i 12. Šta je na vrhu moje praznične liste i kakvi su tvoji planovi?
Odmaranje i lenčarenje. Provesti vreme sa porodicom i uživati u svakom danu. A blog je "upao" nenajavljeno! :)

Koji su vaši favoriti za ovo doba godine?


Prati me na instagramu _ https://www.instagram.com/delightworld_k/

  • Share:

You Might Also Like

29 коментара

  1. Prvi sam put na tvom blogu i jako mi se sviđa i izgled i kako pišeš. Ovaj tag je super i sviđaju mi se tvoji odgovori. :)
    Favorit za ovo vrijeme godine mi je essence lak koji je nešto između ljubičaste i sive tako da mi je boja prekrasna. Isto tako, imam jedan kardigan koji je pretopal i jako ga volim nositi haha. :)♥

    Učlanila sam se u tvoj blog pa bi mi bilo jako drago kada bi posjetila moj. :)
    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zimi se nekako automatski okrećemo tamnijim, toplijim bojama.
      Hvala ti na opširnom komentaru!
      Pogledaću tvoj blog. <3

      Избриши
  2. Imam sličan kardigan, samo tamniji. Sviđaju mi se fotografije. Hvala ti na divnom komentaru koji su ostavila na mom blogu. 💘

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post. Sviđaju mi se slike, mada bih ja samo malo smanjila osvetljenje. Divan tag kao i cijeli postt!♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na čitanju i na komentaru! Što se osvetljenja tiče, to je individualno, meni se trenutno sviđa ovako. Ko zna koliko će to trajati. ;)

      Nastavi da čitaš! <3

      Избриши
  4. Sličice su predobre!
    Već te pratim:) Uzvrati ako želiš:)

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastic items:) I like your dog:)
    Have a good day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. This tag seems really cool :) Winter is somewhat charming :)

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    ОдговориИзбриши
  7. WOW. Tag je jako lep. Jako mi se svidjaju pitanja, a odgovori su još originalniji i još bolji. Post ti je jako lep. Pratim te, pa bi mi bilo veoma drago kad bi posetila moj blog, iskazala svoje mišljenje i ako ti se svidja učlanila se: LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post :)
    Dopada mi se tvoj blog, zanimljiv je tvoj nacin pisanja :)

    Pratim te. Ukoliko zelis mozes poseiti moj blog. Mozda ti se dopadne neki clanak :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovako lepom komentaru! :)

      Pogledaću tvoj blog.

      Избриши
  9. Divan post. Slike mi se posebno sviđaju. :)

    Giveaway je na mom blogu----> GIVEAWAY: MOJROKOVNIK.RS

    ОдговориИзбриши
  10. Bas zanimljiv tag! Nemam obicaj lakirati nokte jer su uzasno slabi, pokusavam ne skretati paznju na njih. Cijele zimske praznike sam provela u lezanju i ljencarenju, a naslusala sam se i Bozicnih pjesama. Licno obozavam Mistletoe, ali ima ih vise koje volim :)
    Sve pohvale za slike!
    Ako zelis, posjeti moj blog i mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan tag! :) Tu nijansu GR tražim i nikako da nađem :/ žTaupe Candy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru.
      Brinula sam i ja kad sam potrošila prvu bočicu, zato sam odmah kupila još dve!

      Избриши
  12. Beautiful pics:) Missing that winter vibe!:)

    PS: I would like to invite you to my giveaway which will be ending soon! Hope you will participate :) Bridge of Memories Giveaway

    ОдговориИзбриши