Sunday mornings #2

By Katarina - 2/08/2017



 Ovo nedeljno jutro započinjem blogovanjem! Moj omiljeni način!
Razmišljam kako mogu unaprediti blog, šta promeniti, šta zadržati i kako napredovati. Uskoro pišem i post o tome.

Dok pregledam svoju biblioteku i razmišljam šta bih to mogla sledeće da čitam, pogled mi najviše mame knjige koje su pročitane nekoliko puta da sada. Ali im se odupirem i nastavljam ka onih nekoliko nepročitanih. Predugo su tu, a nepravedno zanemarene. Ostavljam sebi vreme da se odlučim za jednu od njih.


Pod utiskom sam filma koji sam sinoć pogledala. U pitanju je film iz moje omiljene ere, Zlatne ere Holivuda. Džudi Holidej i Vilijem Holden su briljirali. O samom ostvarenju pisaću više u jednom od narednih postova, planiram da uvedem i pisanje o filmovima u nekom narednom periodu kao jednu od stalnih, ili bar povremenih, tema na blogu!



Najviše pažnje jutros ipak posvećujem lakom doručku. Može li se ovo nazvati doručkom? :) Meni je dovoljan danas zbog ranog ručka.
Odlučujem se za jedan od brojnih biljnih čajeva koje imam u kući, podbel.
Podbel je u narodu poznat kao prirodan lek protiv kašlja i uopšteno lek za disajne puteve.
Neophodnu dozu vitamina C obezbeđujem limunadom, koju pijem zajedno sa chia semenkama. One imaju brojna lekovita svojstva, rešavaju brojne tegobe i jačaju imunitet.
Med i propolis su nešto bez čega retko kad započinjem svoja jutra. Propolis kupljen na pijaci, od ljudi koji ga proizvode. Samo takav i preporučujem. Borov med i slatko od višanja su takođe domaće proizvodnje.




Šta je ono što vi najradije konzumirate ujutru, u vreme doručka?



  • Share:

You Might Also Like

40 коментара

  1. Vikend je jedino vrijeme kada sam kući ujutro.Mama se zato potrudi da me ta dva dana zdravo nahrani,pa je to jedan od razloga zbog kojih se radujem vikendu. :)
    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su predivne! Sviđa mi se tvoj blog, izgleda jako profesionalno! Što se mog doručka tiče, to obično bude pecivo ako sam u školi, a ako nisam, onda je to sendvič, jaja, pogačice, pizza ili tako nešto. ☺

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  3. Tokom vikenda obično sam u kući, kuckam post, ili pomažem mami da pospremimo kuću. Posle toga ili sam na računaru, ili čitam knjigu, ili ako sutradan idem u školi počinjem da učim. Jako lep post, draga.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  4. Svidja mi se tvoj post, ja vikendom obično odmaram , ili učim za ispite a volim i da putujem pa uvek nadjem neku destinaciju koja je blizu a zanimljiva 😁😁❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne fotke draga! Ja vikendom obično listam blog, tražim neke ideje, inspiraciju, uglavnom lazy weekend. :) Sjajan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Pretty photos :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ista stvar je kod mene, vraćam se već pročitanim knjigama a one nepročitane čekaju svojih pet minuta. I čekaju li, čekaju... Nepravedno skroz, priznajem, moram se popraviti ove godine! :D
    Taupe Candy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ali, kako im odoleti!
      Ja uživam u svakom od tih umetničkih dela. I svaki put je novo iskustvo koje ti pruži mnogo toga.
      Isto je i sa filmovima. :)

      Избриши
  9. Hello! Great post!
    Very inspiring!
    would you like to follow each other? http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    ОдговориИзбриши
  10. Obožavam tvoj blog kao i tebe. Tako je sve profesionalno, a ovaj post me je oduševio. Pogotovo slike. Zaista sam uživala čitajući i gledajući savršene slike, mnogo volim ovakve postove♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na ovako lepom komentaru!♥
      Divna si! ♥♥♥
      I drago mi je da ti se sviđa moj blog. :)

      Избриши
  11. lovely post kathy
    have a great week
    www.mssparkleandglow.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks a lot for your nice comment!
      I wish you too a great week! :)

      Избриши
  12. Great post dear! ♥♥♥
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/02/blog-post.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ОдговориИзбриши
  13. Lovely photos ◡‿◡✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * All Day Cushion by Yadah Review *

    ОдговориИзбриши
  14. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovako lepom komentaru i drago mi je da ti se sviđa ono što si pročitala! :D
      Pogledaću blog, naravno!

      Избриши