Declutter, moj prvi susret.

3/11/2017 Katarina 77 Comments


Dobrodošli u još jedan post o diklateru!
Ovog puta ću vam ispričati svoje početke.
Jedne kasne večeri, bolje reći noći, tokom leta 2015., čini mi se da je bio avgust, pretraživala sam internet i naišla na ovaj termin. Počela sam da čitam, listam, jedan sajt, drugi, treći i vrlo brzo zaključila: To je to! To je ono što mi sada treba!
I krenula ka svog ormaru. Nisam se ni dvoumila, znala sam šta treba da uzmem bez razmišljanja > onu garderobu koju nisam oblačila godinu ili više dana. Štaviše, to je garderoba koju čak i nisam uzimala u obzir za oblačenje. 
A čuvala sam je. 
Čuvanje garderobe je, po mom mišljenju, nepotrebno i opterećujuće. Nije mi se do sada desilo da nakon nekoliko godina poželim ponovo da obučem neki stari komad, koji pri tom nisam obukla godinama. Ok, moda se vraća, to stoji. Ali, i kada se vrati, ja kupim novi komad tog starog modnog trenda.


Ja sam od onih kojima letnja garderoba stoji u drugom ormaru tokom zime, a tokom leta je vraćam u glavni ormar, odlažem zimsku. Tako da su postojali komadi koje sam svake sezone prala, slagala, premeštala iz ormara u ormar, a nisam ih oblačila. Odmah sam posegnula za pomenutim stvarima. 
Po pravilu, to su bili komadi koji su kupljeni "tek onako", koji nisu često nošeni i tako su proživljavali svoje dane skalupljeni negde u dnu plakara i čekajući svoju priliku. A prilika nije dolazila!
Napunila sam te noći gotovo pun džak (onaj veliki za smeće) stvari. I odložila ga. 
Kako sam se osećala?
Sigurno nekoliko kilograma lakše i rasterećenije. Novije i svežije.
Ustajala garderoba više nije gušila moje ormare, moj dom i mene samu. Nije više bila deo mene.


Osećala sam se motivisano da sutradan još jednom prekontrolišem sve i osećala sam se srećno! Zaista srećno. Uradila sam nešto veliko za sebe i svoj dom. 

U narednom postu, u kojem ću pisati o ovoj temi, govoriću o predlozima za odlaganje suvušnih stvari i garderobe. 

Kako vam se dopadaju postovi na ovu temu?
Da li ste imali slična iskustva?



You Might Also Like

77 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada ova tema. I kod mene takođe ima mnogo stvari koje nikad ne nosim, i smatram da bih trebala uraditi istu stvar kao i ti. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sve djevojke znaju da je nekad potrebno i više snage no što se čini da bismo bacili čak i ono što ne koristimo. Jako hrabar potez, divim ti se! Ovakvi postovi ne samo da su korisni, nego su i ugodni za čitanje!

    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si. U poslednje vreme se vodim onim da oslobađam mesta za nove stvari.

      Избриши
  3. Sviđa mi se ova tema. I ja sam sama neki dan ponovo izbacila sve iz ormara. To pokušavam da praktikujem na godinu jednom ili dva puta. Mislim da je to zaista lijepo i da je korisno. A pored toga, ono što me više usreći, jeste kada poklonim tu odjeću nekome. Jer znam da sam nekoga usrećila time ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O poklanjanju planiram sledeći put kad budem pisala o ovoj temi.
      Hvala na lepom komentaru! ♥

      Избриши
  4. Ja sam nedavno čistila i pronašla hrpu odjeće koju sam obukla par puta i onda je ostavila negdje sa strane.Onda sam shvatila koliko ljudi ima kojima bi ta odjeća dobro došla.Poklonila sam mnoštvo garderobe onima kojima je to potrebno i osjećaj je nevjerovatan! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, nekome će puno značiti ono što kod nas nije pronašlo svoju ulogu.

      Избриши
  5. Super post i slike :) Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati da se podržavamo u ovom blogosvijetu! :)♥


    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Nice post :)
    I follow you
    http://allicestyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlična tema...ja sam nedavno čistila ormare, ali moram još jednom proći kroz sve. Ta garderoba koju ne nosimo nas uvijek opterećuje...mislim da ima smisla čuvati samo one komade uz koje smo posebno vezani, a i to u nekim razumnim količinama, jednu majicu ili par hlača koji nam eto nešto predstavljaju. Čuvati nešto što nikad nismo nosili jer će se možda vratiti u modu je pravljenje sebi dodatnoga posla...tko kaže da ćemo te komade nositi čak i ako se vrate u modu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš to. Pre ćemo kupiti nove. Neke drage ili unikatne da, mada ja ni to nemam, a ostalo nema nikakvog smisla skupljati i čuvati.

      Избриши
  8. Katarina draga, još jedan sjajan post! Jako mi se dopad anačin na koji si nam ga napisala, a uz to, fotografije su sjajne. Odlican post, uzivala sam.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, baš mi je drago da ti se dopada. ♥
      Iako ja sama nisam najzadovoljnija kako fotografijama.

      Избриши
  9. Jedva čekam naredne postove na ovu temu! :D

    ОдговориИзбриши
  10. Super post. Thank you for visiting my blog. I hope you have a great week ahead xx

    ОдговориИзбриши
  11. beautiful stationary!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks.
      We're following each other on gfc, but we can do it on other social networks too.

      Избриши
  12. Super napisan post i super ideja. Kada god krenem cistiti ormar uvijek stare stvari ne zelim baciti jer mislim da cu ih nekada nositi iako znam da necu. Sad imam volje da i ja maknem sve sto necu nositi. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.
      Očisti to to, neće ti sigurno trebati kad nije do sad. :)

      Избриши
  13. Thanks a lot :D

    Love this kind of personal posts :D

    NEW DIY POST | Hand to Support Rings.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  14. Hi dear nice post look so great :)
    Also see cupshe coupon and check out my latest blog 5 Ways to satisfy your fashion

    ОдговориИзбриши
  15. Odlična tema. I ja se bavim ovom temom u novom postu, a i u životu i mislim da je raščišćavanje i uklanjanje viška stvari osnova za organizovan i lepši život.xx
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  16. great pic and post
    www.treschic.fashion
    @mariajosegomezverdu

    ОдговориИзбриши
  17. Nice post and beautiful blog <3
    I follow now on GFC, hope you follow back :)
    xx
    Juli von Lebenlautundleise

    ОдговориИзбриши
  18. I really enjoyed reading this post. It is important to lighten the wardrobes. Let go and give away the things that clutter us up. It's very funny, you know... A week ago, I did the "spring cleaning" I brought two huge bags to Caritas. I wrote a post and took photos (will publish before Easter)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I can't wait to read your experience while declutter. :)

      Избриши
  19. Muito lindo o post. Adorei Katarina.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    ОдговориИзбриши
  20. Odličan post :) <3 do prošle godine sam premeštala hrpu stvari i z jednog ormana u drugi i tako u krug a onda sam izvadila sve ono što ne koristim, a bilo je brdo stvari sa etiketom i poklonila dvema porodicama, koje nemaju velika primanja i osećala sam se ispunjenom. :) toliko stvari meni samo čuči i čeka a neko će to rado da nosi i rešila sam da više ne trpam nepotrebne stvari, koje će samo da stoje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, to ispunjava više od posedovanja tih (nepotrebnih) stvari. ♥

      Избриши
  21. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you.
      And of course, I'll check out your blog! :)

      Избриши
  22. Lovely post!
    xx

    http://flashforwards.blogspot.hk/2017/03/pretty-little-details.html

    ОдговориИзбриши
  23. Kaćo, još jedan odličan post u nizu. Tema je vrlo zanimljiva i dopada mi se. Realno, svaka osoba ženskog roda ima stvari koje nikada ili vrlo retko nosi. Kod mene je većina stvari koje ne ne nosim, iskreno i smatram da bih trebala da očistim ormamr, ali mi mrsko nekako. Divno si sve napisala, uživala sam u pročitanom♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  24. This really got me thinking, I definitely need a good old decluttering in my life, I think I'll start at the weekend.

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    ОдговориИзбриши
  25. What a lovely photo my dear!

    xoxo

    thebrunettetofu.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  26. Sviđa mi se tema! Ja sam skoro isto napravila ''čistku'' u ormarima i zaista sam se osećala bolje!
    www.senkasfashion.com
    https://www.instagram.com/senkaa.j/
    Pozdrav,
    Senka

    ОдговориИзбриши
  27. I don't really understand the post because I only speak English and a bit of Spanish, but everything looks so pretty! Adore the photos c:

    Amy;
    Little Moon Elephant

    ОдговориИзбриши
  28. I ja imam isti problem samo kupujem i pretrpavam ormane, ali svako malo pravim čistku pa onu garderobu koju ne nosim poklonim nekom :)

    ОдговориИзбриши