Spring. / Sunday mornings

3/26/2017 Katarina 48 Comments

Dobrodošli u prolećni post!
Da li i vas i dalje drži onaj osećaj petkom, kao kad ste išli u školu (ili je još uvek pohađate) ? Osećaj olakšanja, iščekivanja vikenda i svega što on donosi. Mene svakako da. 
Vikende provodim različito. Ono što je konstantno je obilazak roditelja, sve drugo je relativno. Pa tako petkom uveče odmaram od radne nedelje. Često subotom ujutru odem na pijacu, pokupujem voće, povrće i ostale potrepštine, sretnem nekog poznatog, zastanem ponegde i zadržim se. 
Vikendom volim šetnje, kafe sa bližnjima, filmove i susrete.
Ovo rano proleće, koje nam je donelo toplo vreme, me pokreće, razmišljala sam o upisivanju na aerobik, što je već izvesno da će se desiti. Vežbam kod kuće, a aerobikom sam se poslednji put bavila pre par godina. Nije mi cilj zatezanje (ali neće škoditi!), niti mršavljenje, već buđenje organizma, unošenje dodatne dinamike u život, što će doneti koliko vežbanje, toliko i druženje tamo. Ne volim preveliku prisnost, ali neobavezne razgovore da.
Ono što iščekujem sa nestrpljenjem svakog marta je cveće koje volim da stavljam u vaze. Toliko ulepša i oživi prostor da mi kuća odmah deluje vedrije, pa takva postajem i ja. Volim zumbule, lale, ljiljane, ruže i još po neku vrstu kojoj imena ne znam. :) Očekujte cvećem ukrašene fotografije!
Iako me očekuju i neke dodatne poslovne obaveze, neće biti intenzivne kao prethodnih par godina, a znajući to i uzimajući u obzir vedrinu i lakoću proleća, nije problem ni da razmišljam o njima unapred, niti da ih blagovremeno organizujem i na kraju, nadam se uspešno, sprovedem u delo. Tamo negde u pozno proleće. 
Kada sija sunce sve je lakše, zar ne?




You Might Also Like

48 коментара:

  1. Prelijep post Katarina! Ja mnogo volim proljeće nema više onih dosadnih zimskih dana :D Imam jedno pitanje za tebe a to je koje ti je omiljeno godišnje doba? ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. ♥
      Oduvek je bilo prolećE. Tokom tog godišnjeg doba sam rođena, osećam neobjašnjivu bliskost. ^_^

      Избриши
  2. Lovely pictures! Sunday mornings during March (as we don't have spring where I live) is always the best and most relaxing time of the year for me. I sitting in our backyard listening to the birds and feeling the warm morning breeze. The faint smell of our flowering tree intensifies the glorious moment. It helps me relax and feel better. :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl
    YouTube
    Bloglovin

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. You're totally right. I love sitting in my backyard and relaxing.

      Избриши
  3. btw, I am also now following you. Thanks for the follow. :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl
    YouTube
    Bloglovin

    ОдговориИзбриши
  4. Beautiful photos :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Thank you.
      And Happy Sunday to you too! Have a lovely day! :)

      Избриши
  6. Ja mnogo volim proljeće, a opet mi je grozno kad je vani divno vrijeme,a ja moram učiti. Divne fotografije!:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  7. Nice pictures and thank you for visiting my blog, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    ОдговориИзбриши
  8. Divne slike draga, kao i post, zaista sam uzivala u tvojim fotograijama koje su evo opet cu reci super, i ja takodje volim prolece <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Beautuful pictures. I love it :) Perfect sunday!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Obozavam prolece, obozavam cvece :D ja sam od onih koji pocinju sa mrsavljenjem u prolece i svakog ponedeljka :D posebno sad posle porodjaja bi mi ciscenje organizma i mrsavljenje dobro doslo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja krenula danas! U ponedeljak. :D
      Prvi trening je prošao obećavajuće! Videćemo... :)

      Избриши
  11. Одговори
    1. Thank you.
      And I wish an amazing week to you too! :)

      Избриши
  12. Great post dear! Nice pictures*_*

    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  13. super nice pictures, loved this blogpost so much! :)

    Do you want to follow eachother on Bloglovin' or Google+?

    Also, check out my latest workwear inspired blogpost "URBAN JUNGLE"
    >> http://evaredson.blogspot.it/2017/03/urban-jungle-work-wear-outfit-for.html

    xoxo, Eva

    ОдговориИзбриши
  14. Gorgeous photos! Sunday mornings are always the most relaxing time of the week for me. I love going for long walks in the forest and listening to the birds and smell the woods. I also enjoy cooking a lovely lunch. Have a great weekend ahead :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Me too. First the walk then making lunch. :)
      Thank you and I wish an amazing & relaxing weekend to you too!

      Избриши