The Versatile Blogger Award

4/20/2017 Katarina 67 Comments



Dobrodošli u moj novi post!

Pravila ove blogerske igre su sledeća:
1. Zahvaliti se blogeru na nominaciji povodom koje pišete ovaj tekst;
2. Nominovati do 15 blogera i obavestiti ih o nominaciji;
3. Podeliti sedam činjenica o sebi;
4. Objaviti sliku nagrade, kao i pravila.

Veliko hvala blogerkama koje su me nominovale.
To su blogerke koje uvek sa uživanjem čitam i one to znaju! ♥
U pitanju je Irena sa bloga Lepojkica i mama, koja recenzira kozmetiku i piše korisne postove mladim i budućim mamama.
Takođe. nominovana sam od strane Vesne sa bloga Home Chic Club, koja sa nama deli svoje DIY projekte i čini da oni ne deluju ni nemoguće, ni prezahtevno.

Sedam činjenica o meni:

1. Uživam u fotografiji. Godinama mi je ona bila samo san. Fotografisala sam i tada, ali sam tek prošle godine bila u mogućnosti da nabavim sebi pristojan aparat i krenem u avanturu fotografisanja. Ona me je ohrabrila i da pokrenem svoj blog!
2. Radim sa decom i to je nešto što mi ulepšava gotovo svaki dan. Stojim iza stava da su deca generalno dobra i da im je neophodna čvrsta ruka, stroge granice, vođstvo, briga i ljubav, da bi nam pružila sve što mogu.
3. Poprilično sam introvertna osoba, što ste možda i zaključili po Brižit Bardo na mojoj profilnoj slici.
4. Živim u Vojvodini.
5. U braku sam gotovo dve godine.
6. Mnogo toga me interesuje, što se takođe može primetiti na osnovu tematike bloga. Nisam se mogla nikako odlučiti i izdvojiti jednu do dve oblasti.
7. Tek nedavno sam položila vozački ispit.

Što se mojih nominacija tiče, verovatno će neke biti ponovljene, ali to je već viša sila!
Nominujem:
Tina Beauty & Fashion
Thomas's Wonderland
iammilitza
MagdalenaŠ.
ZeljkaPavlovic
Bambolai
laAdda

Bilo mi je uživanje učestvovati u ovom blogerskom druženju
i pozivam nominovane devojke da se pridruže!









You Might Also Like

67 коментара:

  1. Hvala ti puno na nominaciji.
    Ovo je odlican nacin da upoznamo bolje jedna drugu. Napisat cu ovaj post uskoro

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam požurila večeras dok još imam vremena. :)

      Nema na čemu!

      Избриши
  2. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/04/happy-easter-in-usa.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala puno draga sto si se odazvala :) <3 drago mi je sto smo saznale zanimljive cinjenice o tebi :) <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  4. Uvek volim kada vidim da nas ima iz Vojvodine.. :) :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jako sladak post, i cestitam na nominaciji!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Svida mi se tema taga, jos nisam radila ovaj tag iako mi se svida :)
    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/04/kako-do-savrsene-kose.html

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala na nominaciji! :D
    Svidjaju mi se činjenice koje si napisala o sebi a najviše što si iz Vojvodine kao i ja rodom, kao i da si ljubitelj fotografije. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Congratulations for the award. Awesome and happy weekend. :)

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  9. Fotografija je divan hobi, a nikad se ne zna kada može prerasti u nešto više...Meni se fotoaparat pokvario i trenutno štedim za novi, a u međuvremenu se snalazim s tabletom (koji začudo snima super slike)....i ja sam vozački kasno položila:), ali kao što kažu nikad nije prekasno.

    ОдговориИзбриши
  10. This was wonderful. Thank you for visiting my blog, I appreciate it. I hope you come again soon. Have a great weekend x

    ОдговориИзбриши
  11. Congrats on the award!
    Have a lovely weekend,
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  12. In Poland we have very similar nomination tag - it's called Liebster Blog Award :)

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post.. ^_^ Jako volim da citam tvoje postove, jer nisu standardni, vrlo su interesantni i cesto citajuci tvoje postove dobijem ideju sta bih sledece mogla da objavim na mom blogu :)

    Novi post na mom blogu https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, Adriana. Drago mi je ako je zaista tako. ♥

      Избриши
  14. Hvala draga što si se odazvala, super je post i drago mi je da sam saznala malo više o tebi! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  15. Congrats on getting the award, you deserve it! And well done to everyone you tagged c:

    Amy;
    Little Moon Elephant

    ОдговориИзбриши
  16. Hi. Thanks for following. I m following your accounts too 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Hey! I am new in your blog, i am following you(:
    I hope u can visit mine and follow me back(;

    ОдговориИзбриши
  18. Congratulations for the aware such a lovely post.
    My blog: RumelaTheShopaholic

    ОдговориИзбриши
  19. Wow, wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you!
      Check your blog, I'm already following you! :)

      Избриши
  20. Loved reading the facts, ur a great person.
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/04/parisian-vibe.html?showComment=1493093626774#c5604604256959027288

    have a great day.
    Kanchan

    ОдговориИзбриши
  21. Puno ti hvala na nominaciji! Nedavno sam nesto slicno odradila na Instagramu, tacnije odgovorila na tag 10 cinjenica o meni :-)
    Ljubim te

    ОдговориИзбриши