All about Eve/Old Hollywood movies

5/19/2017 Katarina 55 Comments

Dobrodošli u još jedan od mojih postova o starim holivudskim filmovima. Malo je reći da ih obožavam!
Ovo je drama nastala 1950. godine i od onih je filmova koji su na listama najboljih filmskih ostvarenja ikada. U glavnim ulogama su Bette Davis, Anne Baxter, George Sanders, Gary Merrill, Celeste Holm. 
Glavna junakinja je Margo (B.Davis), glumica u četrdesetim godinama, na vrhuncu svoje karijere, koja je svesna da se bliži trenutak kada će joj karijera krenuti nizbrdo. Verna obožavateljka Iv (A. Baxter) jedne večeri ulazi nenametljivo u njen život i Margo odlučuje da je zaposli kao svoju asistentkinju. Iv je mlada, povučena, siromašna, a njena životna priča ima prizvuk tragedije. Ne želi da bude u prvom planu već joj je dovoljno jer može da se divi svom idolu, velikoj Margo. Ili se čini da je tako. Čini se da Iv postepeno počinje da joj se meša u posao i da joj kvari odnose sa prijateljima.
Vremenom Margo, njena dugogodišnja pomoćnica i prijatelji postaju sumnjičavi. Da li je sve što Iv želi zaista samo to da bude u blizini Margo i da ostane u senci? Ili je oportunista koji ne bira sredstva da dođe do svog cilja?
Film je napet, zanimljiv, a sama tema uvek aktuelna!
Film je sniman po romanu koji je prethodno nastao po istinitoj priči o glumici Elisabeth Bergner koja je tokom 1940-tih godina omogućila obožavateljki da postane njen asistent, a kasnije zažalila zbog toga. 
Ova zanimljiva drama donela je šest Oskara, glumcima, režiseru i scenaristi. Posebno je zanimljiva gluma Georga Sandersa, koji nam predstavlja jednog od filmskih likova koje volimo da mrzimo. Takođe, na kratko se pojavljuje Marilyn Monroe, tada mlada glumica u usponu.
Zanimljivosti:
Jedini film zahvaljujući kojem su čak tri glumice dobile Oskara.
Bette Davis je bila poznata po svom neslaganju sa koleginicama glumicama tokom snimanja filmova, pa se tako nije ni složila sa svojom prijateljicom u filmu, Celeste Holm. Njih dve nisu komunicirale van snimanja. 
Iznenađujuć je bio dobar odnos Bette Davis sa Anne Baxter.
Bette Davis i njen ljubavni partner u filmu, Gary Merrill, zaljubili su se i venčali dve nedelje nakon završetka snimanja. Brak je bio turbulentan. kao i većina stvari kojima je rukovodila slavna glumica.
Da li ste gledali ovaj film? Napišite mi vaše utiske ako jeste? 
Koje filmove pomenutih glumaca volite?

You Might Also Like

55 коментара:

  1. mhh black and white movies ! nice nice nice. Thanks for the post !

    New post - OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    ОдговориИзбриши
  2. Thanks a lot :D

    Love this post my dear :D As everyone says: "old but gold" :D

    NEW GET THE LOOK POST | Weekend In a Comfy-Chic Style
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam neki veliki fan ovakvih starih filmova, više volim ove novije. Moja majka često gleda ovakve filmove, pa joj se i ja nekada pridružim nekada u tome. Radnja ovog filma deluje zanimljivo. Moram 100% da ga preporučim mojoj majci. Uglavnom, hvala ti na preporuci ovog filma.
    Nova sam, pa ako želiš možeš posetiti moj blog:

    mayasadventures0606.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Yes, it's one of the most famous old Hollywood movies! :)

      Избриши
  5. visit my new post!!
    https://anastasianova.wixsite.com/anastasianova/single-post/2017/05/18/GOICOECHEA-X-TIWI

    ОдговориИзбриши
  6. Love it!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post :) naucila sam stvari koje nisam znala do sad <3
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  8. I like black and white movies :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Jao, oduśevila si ne rubrikom na blogu...s obzirom da većina piše o novijim filmovima a malo ko o stariji. ;) Ponukala si me da pogledam ovaj film i jedva čekam prvi slobodan trenutak :D
    Također dizajn bloga mi se dopada :)
    Cherry blossom

    ОдговориИзбриши
  10. The old Hollywood had a lot of elegance and style... I wish I could live in those days...

    ОдговориИзбриши
  11. Great post, thanks for sharing.

    http://edaowo-fashion.blogspot.co.uk/?m=1

    ОдговориИзбриши
  12. That was an era!

    Would you like to follow each other?

    Maybe you’d like to check out my new post: It’s Raining Mint With Sequins Jacket!

    Follow me on Google Plus

    Love
    Akanksha

    ОдговориИзбриши
  13. Fabulous picks, babe! Following you at GFC! xoxo

    ОдговориИзбриши
  14. Really great post! Have an amazing new week.


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much!
      I wish an amazing week to you too! :)

      Избриши
  15. Great post! If you want that we follow each other,let me know! :)
    Hope you'll click on links at the end of this post and let me know if you do :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/05/tourist-outfit-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  16. Thank you so much for this post :) I love old movies :)

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Looks lovely, I love watching old movies sometimes (because of the outfits :D) x

    Laura
    Pink Frenzy

    ОдговориИзбриши
  18. Great post! Very interesting!
    Have a nice new week!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  19. This is such an awesome post! Have a great new week. :)

    http://starlingdays.blogspot.com/2017/05/anna-morgun-new-collection-for-concept.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ОдговориИзбриши
  20. I love watching black and white movies.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Predivan post i jako sam srecna sto sam naletela na tvoj blog,jako mi se dopada! :)
    Nova sam na bloggeru i zapratila sam se,poseti i ti moj blog ako zelis ♡ Dotted with hearts

    ОдговориИзбриши
  22. Obožavam retro Holivud, tako da je za mene ovaj post pun pogodak!

    ОдговориИзбриши
  23. I like all those old movies 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  24. moram pogledati ovaj film...iskreno da sam slavna osoba, ne bi nikad zaposlila obožavatelja ili obožavateljicu. Meni je pomalo nezrelo da odrasla osoba bude obožavatelj, to mi je više za tineđere i djecu...mislim da većina tih ljudi koji se predstavljaju na taj način zapravo pokušava izvući nešto iz toga. Nije ni slavnima lako, uvijek se svi pretvaraju da su im prijatelji, samo da izvuku nešto za sebe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, u odraslom dobu je ta vrsta obožavanja nezdrava. Ili je u pitanju neka čudna zanesenost ili korist. Pogledaj, odličan je film. :)

      Избриши