Life Lessons / A Mid Year Blog Recap

7/01/2017 Katarina 60 Comments


Dobrodošli u moj novi post i hvala što me čitate!
Danas vam predstavljam životne lekcije troje stogodišnjaka. Ono što je magično u njima je jednostavnost. Dubinu njihovih misli ćete u potpunosti uvideti kada pogledate i video ispod. Za mene su kao melem za dušu.

1. O godinama: "Sto jedan je samo broj. A živiš za dan."
2. O sreći: "Sve me čini srećnom. Volim da razgovaram sa ljudima. Volim da se bavim raznim stvarima. Volim da idem u šoping."
3. O životnim padovima: "Nemam mnogo padova. Ako pravim tortu, a ona spadne, nastane puding."
4. O učenju: "Što pre počnete učiti, to bolje."
5. O roditeljima: "Komunicirajte, pričajte sa svojim roditeljima. I prihvatajte njihove savete. Ili ih bar razmotrite, ne morate uvek da ih pratite. Ali ih nemojte baciti kroz prozor."
6. O slobodi: "Budite nezavisni koliko možete, ali nemojte oklevati da tražite pomoć kada mislite da vam je potrebna."
7. O međuljudskim odnosima: "Dobra ideja je da se ponašate dobro prema drugim ljudima, poštujte ih. I pomozite im koliko god možete, i vratiće vam se mnogostruko."
8. O braku: "Svima preporučujem da, ako pronađu dobrog supruga, da se udaju za njega. Ne samo da živite zajedno, venčajte se i budite sve bliskiji i bliskiji. Čini mi se, ako si srećan, u srećnom braku i srećno živiš, da je to najbolji lek za sve bolesti. Jer je sve u savršenoj harmoniji."
                             
                                                    *****************************

1. "It's only a number. A hundred and one is only a number. And you live for the day."
2. "Everything makes me happy. I love talking to people. I like doing things. I like going out shopping."
3. "I don't have many failures. If I'm making a cake and it fails it becomes a pudding."
4. "The sooner you start studying, the better."
5. "Communicate, speak with your parents. And take their advice too. Or at least consider it, you don't always have to follow it. But certainly don't throw it out of the window."
6. "Be as independent as you can but don't be reluctant to ask for help when you think you need it."
7. "Good idea is to behave well to other people, show them respect. And help them as much as you possibly can, and it will repaid hundredfolds. "
8. "I recommend anybody, if they find the right husband, to marry. Not just live together, marry, be closer and closer. It seems to me if you are happy, happily married and happily living, that is the finest remedy for all illness. Because everything is in perfect harmony."

                                                                      ****

Komentari  ispod videa su u potpunosti pozitivni, jer dobro u ljudima budi dobro. Pročitajte ih! Jedan od meni najdražih je: "They just seem so happy. Life is a beautiful thing."

Life Lessons From 100 Year Olds << click to watch VIDEO

U nastavku podsetite se postova koje sam izdvojila za ovaj put, kao rekapitulaciju mog dosadašnjeg blogovanja. U pitanju je po jedan iz svake od rubrika, a meni po nečemu posebno drag. Nadam se da ćete uživati!
Napišite mi da li vam se dopadaju i kakav utisak na vas ostavljaju misli stogodišnjaka!

The Picture od Dorian Gray, Oscar Wilde (click to read the post)


Remington Keratin Therapy Pro Curl  (click to read the post)


Sunny Day (click to read the post)


Notorious, Old Hollywood (click to read the post)


What You Do to Be Healthier? (click to read the post)


Work Outfit (click to read the post)


Spring Favourites (click to read the post)


Easter Decoration (click to read the post)


Trogir, Croatia (click to read the post)




60 коментара:

  1. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post, ja sam tvojim fotografijama odusevljena! Ali bukvalno!!!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post, Katarina! Sa uzivanjem sa citala, odusevljena sam! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo, sama ideja za post je fenomenalna i stvarno mi se dopada *--*
    A onda po prvi put sam na tvom blogu i mislim da je prelep i postovi i izgled i način na koji pišeš ... just amazing * - * Zato sam te i zapratila, samo tako nastavi <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno i drago mi je da ti se dopada moj blog. :* ♥

      Избриши
  5. Predivan post draga! Vrlo originalno! Hvala ti što si sve ove životne lekcije podijelila sa nama. Zapratila sam te, tvoj blog mi izgleda presavršeno! ♥♥♥

    Moj blog -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post, draga. Veoma onspirativan, a mogu primetiti i veoma originalan. Fotkice su mnogo lepe.

    laAdda | Pregled juna<a

    ОдговориИзбриши
  7. Fotografije su samo ću reći jedno ogromno WOOOW svaka čast. Originalan post i sve je bilo u top izdanju. Svaka čast zbog toga.
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim blogovanjem,da ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala , Milice i drago mi je da ti se dopada. :)
      Posetiću tvoj blog, naravno.

      Избриши
  8. Great post! Nice photos. :)
    Kisses. :*

    windowofmfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Great post :D Amazing pictures.
    Following your blog
    Kisses
    http://universodamarta.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  10. Great reflection my dear :D
    Love the recaps!

    NEW TIPS POST | See if Something is Missing In Your NECESSAIRE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  11. Awesome recap and pictures!!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    ОдговориИзбриши
  12. Great recap and beautiful photos! Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  13. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/07/blog-post.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ОдговориИзбриши
  14. Zaista je prelep post,fotografije su top. Zaista baš su lepe. Svaka čast!
    Novi post --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    ОдговориИзбриши
  15. Thanks for your comment Katarina :)
    Interesting recap! Have a nice summer!

    ОдговориИзбриши
  16. I like your clean fotos. They are amazing.
    Have a nice week,
    Christine

    ОдговориИзбриши
  17. Amazing post, and great life lessons. Totally agree with those :)

    xx Alyssa // STYLE VANITY

    ОдговориИзбриши

  18. I loved the tips, I still did not know. The photos looked beautiful, kisses good week
    Http://bellapagina.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  19. Great post :) I still remember some of the post you've posted this year :)

    ОдговориИзбриши
  20. Love these lessons you've shared. Number 6 speaks o me on so many levels. Thanks for sharing.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    ОдговориИзбриши
  21. Predivan post draga <3 fotografije su prelepe :*

    ОдговориИзбриши
  22. Amazing post, I really liked your advices/choices! :)
    www.styledays.pt

    ОдговориИзбриши
  23. Number 5 and 6 are such big inspirations for me, we always have to consider parent's advice because they are the persons who know us the most. Anyway, love your photos! :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I agree with all of them, but I know maybe some people don't. Depends of the life phase you are in this moment, I guess. I'm glad you found yourself in some of them. :)

      Избриши
  24. Lovely photos! Love it!
    xoxo

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши