Off to the Beach/New Bikini+Skin Care

By Katarina - 8/02/2017


  Leti obožavam odlazak na plažu i provodim vreme tamo koliko god sam u mogućnosti! Kada nije u pitanju morska plaža, radi se o lokalnoj, na kojoj provodim vreme sunčajući se, plivajući, uz druženje, a knjiga je uvek tu jer ponekad volim da sam sama i tada mi zatreba!
Ovog leta odlazim na plažu tek oko 16h i tamo sam do večernjih časova. Izbegavam najjače sunce i uvek imam uz sebe zaštitu.


Proizvod koji najčešće koristim trenutno je Top Ten losion za sunčanje sa zaštitnim faktorom 30. Prezadovoljna sam njime, nudi dovoljnu zaštitu, lako se razmazuje, brzo upija. Porodično je pakovanje, tako da mi traje dosta dugo. 


Sledeći proizvod koji takođe često koristim je Top Ten ulje za sunčanje, sa zaštitnim faktorom 20. Ovo ulje naprosto obožavam! Štiti, drži kožu hidriranom, a i omogućava lep ten. Volim svoj ten kada potamnim! 
Po samim fotografijama i njihovom stanju možete zaključiti da su proizvodi dobrano korišćeni!


Nivea mleko za telo za suvu kožu koristim pre i posle sunčanja i ono je moj dugogodišnji saputnik. Sve preporuke za njega!


Nivea kremu za ruke, koja može biti i univerzalna, koristim i leti, iako joj prednost dajem zimi. Njihova pakovanja poslednjih godina su neodoljiva.


Dm proizvod Babylove Ultra Sensitive je proizvod za bebe, međutim, nakon nekoliko preporuka, počela sam da ga koristim pre par godina. Sadrži pantenol i veoma mi pomaže kada mi se pojavi blago crvenilo usled sunčanja. Smiruje kožu. 


Kosili Baby puder je dobro poznati proizvod koji koristim samo leti, na osetljive zone, protiv iritacije kože.
Tako da svakako preporučujem ovih par bebećih proizvoda, odlični su!



Moji outfit-i za plažu su raznoliki, a ovde vam predstavljam novi kupaći kostim i haljinu. 
Donji deo kupaćeg kostima je nešto zatvoreniji, što se meni izuzetno dopada, a haljina mi dobro posluži za put od i do plaže, da me zaštiti od sunca kada se još nisam dodatno zaštitila. 
Takođe, haljina je odlična za mnoge druge prilike i očekujte njeno detaljnije predstavljanje u nekom od narednih tekstova. 


Moja nova prostirka je nešto što me je potpuno oduševilo. Lagana je, upečatljiva, predivnog dezena i već sam joj pronašla namene i u samoj kući, kada leti osvežavam prostor morskim detaljima. 

Ove stvarčice su naručene u online šopu Rosegal kojim sam prezadovoljna.

Bikini - here
Dress - here
Beach throw - here

Kako vi negujete kožu leti?
Da li vam se dopadaju moji novi detalji za plažu?



  • Share:

You Might Also Like

82 коментара

  1. That beach throw is super adorable! I love nivea products ;) I always carry a super small Nivea can on my bag ;) it's the best!
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    ОдговориИзбриши
  2. Ručnik mi je predivan. Haljina mi je isto preprepredivna, a kupaći mi se isto sviša upravo jer je u tom nekom mornarskom štihu. Od navedenih proizvoda koristim jedino Nivea kremu i ona mi nekako nije za ovo vrijeme, ali za zimu je super. Odličan post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi ja da ti se dopadaju moje nove stvarcice za plazu. :*

      Избриши
  3. Ovaj prekrivač, ili šta je već, koji koristiš za pozadinu je toliko lep da ja nisam uspela da prestanem da gledam u njega. :D Kupaći me je oduševio, a i haljina je super. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi je lep tvoj kupaći, haljina je takođe mnogo lepa! Stvari su sve prelepe zajedno. ♥
    Objavila sam novi post, pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/sta-blog-znaci-za-mene-3day.html

    ОдговориИзбриши
  5. I really like your selection, your striped bikini is amazing :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. That bikini is so sexy and lovely! I use Nivea products a lot. Love!

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  7. Pretty stripe pieces and I'm digging the two-piece most of all!!!

    www.busyandfab.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks. I didn't even noticed that both pieces are striped. :D

      Избриши
  8. Vecinu ovih proizvoda sam probala i fenomenalni su ♥

    http://mimmi-corner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Kupaći mi se malo više dopada, moram priznati, ali i haljinica je divna, prava ljetna! Koristim neke od ovih proizvoda i zadovoljna sam :)
    messy hair and hot coffee

    ОдговориИзбриши
  10. Stvarno, moram da se složim da je pozadina divna! Kooliko samo proizvoda, mi žene smo čudo. Obožavam da se mackam, pogotovo nekim laganim kremama koje se odmah upijaju, a daju mi hidrirani osećaj na koži. Volim da kombinujem 2 kreme za sunčanje, jedna za telo i jedna za lice, sa jačim zaštitnim faktorom. Super ti je to što izlaziš u 4 i vraćaš se kasnije jer je tad sunce najpogodnije za sunčanje.. ja to nikako da naučim sama sebe :-D
    Imala sam sličan donji deo ali otkrila sam da više volim dublje kupaće sa resama sa strane.

    Najnoviji post: Đenova i Milano

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da budm iskrena i ja sam te izlaske na sunce oko 16h pocela da praktikujem od ne tako davno. :) Ali mi definitivno mnogo vise prijaju.

      Избриши
  11. OMG your photos are great!
    Can we follow each other 'cause I like to keep in touch with amazing blogs like yours♥
    I would be so glad if you follow me back :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Kada sam gledala slike stvarno sam pomislila da si ove stvarice slikala na plazi haha, ovo tako realno izgleda! Mnogo je slatko, sigurno cu poruciti. :)
    Ova Niveina kremica je divna, najbolja krema ikada stvarno!

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post!!
    Fotografije su top!

    Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Beautiful pics.
    Have a nice weekend.

    Love, Esther
    https://lifestyle-tale.com/my-pink-maxi-dress-in-nice-at-the-place-massena-fountain/

    ОдговориИзбриши
  15. Love these products! Great post dear :*
    Have a nice day!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Very nice bikini and excellent care from Nivea!

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG

    ОдговориИзбриши
  17. omg that blanket is amazing
    xx
    Kali
    www.lovelaughexplore.com

    ОдговориИзбриши
  18. Hello,

    So amazing !

    Sarah, https://sarahmodeeee.blogspot.fr

    ОдговориИзбриши
  19. Oh. thank you for interesting post)
    i'm a new follower of your blog, can you follow mine and support me?

    FASHIONLOVIN'

    ОдговориИзбриши
  20. Nice products! And super cute bikini! :)
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  21. Great post!!!
    I follow you:), have a nuce day!!

    www.glamshion.es

    ОдговориИзбриши
  22. That beach throw is super adorable!

    Kiss <3 /Andreia

    https://damselme.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  23. Love ur picks, bikini is so cute. N that beach throw is all one needs on a becation. !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/08/happiness-is-key.html

    I just followed ur blog, hope you return now :)
    Have a great week.
    xx, Kanchan

    ОдговориИзбриши
  24. Fantastic photos and amazing blanket!

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Like Spiked Soul on FACEBOOK


    Kisses
    Elwira Charmuszko

    ОдговориИзбриши
  25. Kupaći je pre-sla-dak! <3 A ja sam ovog leta koristila sličan Top Ten preparat, samo sa maslinovim uljem i sjajnu sam boju dobila! :)


    www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши