The best ways to spend Christmas Holidays

By Katarina - 1/06/2017





Ne propuštam svoju prvu jutarnju kafu sa ukusom cimeta, jer sam tada najbistrijeg uma :) sveže probuđena
i tada mi najlakše dolaze ideje i inspiracija. Nakon toga krećem u nabavku, koju često ostavljam za poslednji 
trenutak, eventualno se malo požurim i odem veče pre. Danas sam se u debelom minusu dobro obukla. 
Desert za koji sam se ove godine odlučila su Božićni mafini Džejmija Olivera, punjeni raznim suvim voćem,
 osveženi koricom pomorandže i brendijem. Ova poslastica je preukusna, slatka, lagana i osvežavajuća.
Božićni praznici su pravo vreme za male kućne majstorije! Bilo da je to ukrašavanje jelke, dekorisanje kuće 
u novogodišnjem stilu, dekupažiranje ukrasa ili slična majstorija, donosi nam uvek praznično raspoloženje! 
Provodim ove dane kod kuće, uz povremene šetnje, u pravoj prazničnoj atmosferi. Obavezno pogledam bar 
nekoliko božićnih filmova. Neki su tematski vezani za ovo doba godine, neki samo prenose ušuškanost. 
Moj glas i preporuka je holivudsko zlatno doba, odnosno Golden age. Tu uvek pronalazim dobre glumce i bezazlenu 
radnju. Moja ovogodišnja preporuka je film Bishop's wife. Božić, sneg i Keri Grant! 
Mora biti vremena i za čitanje knjiga. Odlučila sam se za jednog od mojih dugogodišnjih favorita 
- Majstor i Margarita, Mihail Bulgakov. Takođe se vraćam Agati Kristi. Čitam njenu Sitafordsku misteriju 
u kojoj imamo snega do kolena, engleske pejzaže i kućice u planinama, naizgled obične junake 
i dovitljive detektive.
Uz sve ovo obavezna je božićna muzika koja doprinosi atmosferi.


Kako vi provodite Božić i praznike ove godine?































  • Share:

You Might Also Like

26 коментара

  1. Ovaj post mi se jako dopada, pratim te!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife
    Srecan Bozic!

    ОдговориИзбриши
  2. lovely post! :)
    and thanks for your comment,
    i hope you follow me back <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  3. i just follow your blog
    nice work
    Greetings from Greece.
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post. <3
    Ja sam tijekom praznika odgledala što sam više filmova mogla, jela i jela ukusne božićne specijalitete, igrala karte s mamom i bratom i družila se s prijateljicama. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi se sviđa post. Tako je sve fino napisano. Svaka čast Katarina, samo naprijed, imaš moju podršku!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Ja Božić provodim kod kuće i uživam sa porodicom. Inače zimske dane provodim gledajući filmove ili čitajući knjige uz neki topao napitak :) Mada kad je toplije volim da izadjem i prošetam malo :)

    Zapratila sam te. Bilo bi mi jako drago kada bi i ti mene zapratila!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan ti je post , a i blog takođe. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican je post zaista . slazem se sa svime
    zapratila sam te molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. -Predivan post!Zaista mi se dopao!Prvi put sam na tvom blogu i moram ti reći da je sjajan!Zapratila sam te,ja sam tvoj #12 član,ako možeš uzvrati,bila bih ti zahvalna!Ja generalno odlično provodim praznike i trudim se da uživam što više mogu u njima!Draga,slike su ti prelepe!Čime slikaš,tj.koji aparat koristiš?Srećni praznici,uživaj u njima!♥♥♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na ovako lepom komentaru!
      Što se tiče fotografija, koristim ili mobilni telefon sa prosečnom kamerom ili fotoaparat_Nikon D3200.
      Pogledaću tvoj blog.

      Избриши
  10. Divan post! Puno sreće u daljem blogovanju!
    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post. :)
    Zapratila sam te. Uzvrati, ako zelis.

    jaatotako.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post draga! Srećni praznici! Imaš predivan blog. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uzvrati❤

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post, draga! Srecni praznici svima koji slave. Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se svidja. Clan sam tvog bloga, i ako zelis pogledaj i ti moj blog i uzlani se. Bilo bi mi jako drago da ostavis svoje misljenje. Puno srece u blogovanju ti zelim. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post draga,zapratila sam te bilo bi mi drago kad bi me zapratila i uzvartila komentar

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru. :)
      Ne znam da li mi možda baguje gadget, ali ja taj follow ne vidim. Svakako hvala još jednom.

      Избриши