Schwarzkopf GLISS HAIR REPAIR, Ultimate Color Protection Treatment

2/10/2017 Katarina 42 Comments



Danas pišem o nezi kose.
Na samom početku želim da napomenem da je moja kosa godinama farbana u najsvetliju plavu nijansu, oduvek sporo raste i imala sam periode kada je bila manje ili više ostećena, ali uzimajući u obzir da sam uvek farbala samo izrastak, bila sam prezadovoljna njenim stanjem.
Spada u tip normalne do suve kose.

Do početka 2016. godine, a sigurno desetak godina unazad, koristila sam upravo maske za kosu iz naslova - Gliss.

Najčešće sam se odlučivala za 
crnu gliss masku - za negu oštećene i suve kose,
belu gliss masku - za negu suve i oštećene kose, protiv listanja,
crvenu gliss masku - za zaštitu farbane kose.


Podjednako su mi odgovarale. U toku tog dugog perioda samo sam u jednom trenutku koristila masku drugog proizvođača. Zahvaljujući istoj kosa mi je bila sve ćebastija, a frizura neodrživa.
Nakon manje od godinu dana vratila sam se Glissu.

Ono što proizvođač kaže je da čuva boju i do deset nedelja, kao i da se ispira vodom nakon minimum jednog minuta delovanja na kosi ili nešto više. Ja se pridržavam uputstava, sigurno postoji razlog zašto su baš takva, tako sam ovu masku u proseku držala od 3 do 5 minuta, zatim ispirala.

Kod sebe trenutno imam ambalažu crvenog Gliss pakovanja, koje sam poslednje potrošila, kao što sam napomenula, prošle godine u ovo vreme.

Ambalaža sadrži 200 ml proizvoda, a cena je oko 400 - 500 din., zavisi od prodajnog objekta.

Ocena za ovaj proizvod 5/5.

Da li ste koristile Gliss maske za kosu i kakvi su vam utisci?







42 коментара:

  1. Świetny kosmetyk! ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Kristila sam belu gliss masku i pokazala se kao jedna od boljih. Takođe sam prešla na drugog proizvođača ali nisam zadovoljna rezultatima tako da se verovatno vraćam ovoj masci. Odlična recenzija ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :)
      Ja joj se za sad ne vraćam, ali zaslužuje pohvale od mene zbog višegodišnjeg korišćenja.

      Избриши
  3. Nemam nekih problema sa kosom,ali bih voljela probati ovaj proizvod.Vjerujem da se isplati.Super post:)
    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. U stvari, trenutno se može naći i za manje novca od navedenog, na sniženju je.
      Hvala ti puno! ♥

      Избриши
  4. Odlican post! Nisam koristila ovaj proizvod ali po tvojim rijecima uopste ne sumnjam da je fenomenalno. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. i just know that product are amzing, i guess someday u will blogging in engish also, coz i love ur blog ^^

    Love,
    LuckyArd Blog

    ОдговориИзбриши
  6. Looks great!

    Invite to my blog and follow each other
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. what a lovely post my dear
    such a lovely item review
    simply love it!
    lovely :)
    take a look at my new YouTube Video HERE

    ОдговориИзбриши
  8. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
  9. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepom komentaru. ♥
      Pogledaću tvoj blog. :)

      Избриши
  10. I've never heard of Gliss hair Repair, I'm going to check it out. Thanks for sharing.

    ОдговориИзбриши
  11. Bas volim njohove maske ali ovu do sad nisam probala :D

    ОдговориИзбриши
  12. I love products by Gliss Kur, they're amazing

    ОдговориИзбриши
  13. Love a good hair repair product - so good for keeping your hair fresh!

    Aicha | www.thefashionheist.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Me too.
      (Almost :) ) nothing's more important than good hair care. :)

      Избриши
  14. looks really cool:) i would like to try it:) follow;) now waiting for U:)

    ОдговориИзбриши
  15. It looks like a nice product. I would like to try.

    Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    ОдговориИзбриши
  16. Hi Kathy!
    Thank's for your visit and comment in my blog! I´m follow your blog now :) follow each other?

    I love the schwarzkopf produts! Nice quality!
    Xoxo

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Of course!
      Thank you too for leaving such a nice comment. :)

      Избриши