The Story of the Late mr. Elvesham - H.G. Wells

2/08/2017 Katarina 17 Comments


Dobrodošli u moj novi post. Pred vama je book recenzija #2.
Svesna sam da postoji mogućnost da su ovakvi moji postovi prekratki, međutim, tek nalazim balans između previše otkriveno - premalo rečeno.

Mladi Edvard, siromašni student, jedne večeri sreće gospodina Elvešama, starijeg čoveka koji ga, posle situacije koja ih je zadesila, poziva na večeru. Ubrzo postaje očigledno da je Elvešam poznati filozof i naučnik.
Pričajući o svom životu, o bogatstvu koje poseduje, gospodin Elvešam nudi Edvardu izlaz iz siromaštva. Njegova mudrost, iskustvo, a Edvardova radoznalost, pohlepa i naivnost učinili su ovaj predlog mogućim.
Nakon što je Edvarda podvrgnuo lekarskim pregledima, odlučuje se za poduhvat koji će mu omogućiti još mnogo života.

Will you take my years?



Sa pripovetkom sam se susrela prošle godine u ovo vreme, čitajući horor priče. Do te mere me je obuzela i uvukla u svoj svet da je se živo sećam i danas.
Odmah nakon čitanja, potražila sam originalni rukopis, čije je čitanje bilo još intenzivnije i uzbudljivije. U meni je izazvalo osećaj jeze, praćen čitalačkim zadovoljstvom.



H.G.Wells je engleski pisac koji je živeo u periodu od druge polovine 19. veka do prve polovine 20. veka. Jedan je od najpoznatijih pisaca naučne fantastike, a njegova najcenjenija dela su Ostrvo doktora Moroa, Vremeplov, Put na Mesec i Rat svetova. Verujem da prepoznajete bar jedno od nabrojanih. Majstor je žanra gotski horor.

Pripovetka se može naći pod nazivom Pokojni gospodin Elvešam, u izdanju Noćne priče - svetska fantastika, 
kao i u knjizi samog H.G.Velsa, Vrata u zidu.

Podelite sa mnom vaša iskustva, bilo sa ovim piscem, bilo sa nekim drugim koji pripada ovom žanru.




17 коментара:

  1. Nikad nisam čula za ovu knjigu, stavljam je u bujo na popis ljetnih čitanja!

    Predivan blog :)

    Novi post na blogu...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :)
      Obavezno pročitaj! Sažeta je, a vredi to malo vremena koje se izdvoji.

      Избриши
  2. Stavljam ovu knjigu na popis ljetnih čitanja, izgleda mi zanimljivo :)

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divaan post,kao i slike...Oduševljena sam i uživala sam čitajući :)
    Ako možeš pogledaj moj zadnji post i klikni na linkove :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-nastydresstwinkledeals.html

    ОдговориИзбриши
  4. I don't know this book but great post :))
    Hi... Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ✿⊰✽⊱✿ That's Amore Blog ✿⊰✽⊱✿
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam čitala, ali zvuči zanimljivo, iako ne volim horor. Priča o ljudskoj pohlepi nikada ne zastareva, jer se ljudi (na žalost) ne menjaju i ne evoluiraju. Odličan post! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post! Nisam nikada čitala ovu knjigu, ali zvuči mi zanimljivo. Imaš prelep blog! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши