Casual outfit / with Dresslily

3/29/2017 Katarina 64 Comments

Dobrodošli u još jedan od outfit postova!
Za danas sam vam spremila jednostavan casual outfit, idealan za ovo prolećno promenljivo vreme. 
Ono što želim posebno da predstavim je majica koju sam naručila sa sajta Dresslily.
Wishlistu možete pogledati ovde. Nakon naručivanja stvarčica i njihove potvrde slanja, prošlo je svega 9 dana pre nego što je paket stigao! Što nisam očekivala i prijatno me je iznenadilo!
Što se tiče veličine, moja je S ili M. Iako sam proučila njihove mere na sajtu, po kojima odgovaram jednoj od ove dve veličine, odlučila sam da naručim stvari u veličini L, poučena iskustvima mnogih drugih devojaka. I nisam pogrešila!
U ovom slučaju veličina L savršeno odgovara našoj S, u najboljem slučaju "manjoj" M veličini.
Jedna od dve stvari koje sam naručila je majica koju vidite na slici. Plava i dugih rukava, sa belim dugmićima, koji je čine upečatljivijom. Zadovoljna sam kako bojom, tako i kvalitetom.
U šta se možete uveriti i sami > Button Embellished Slimming Tee


Lagana je, udobna za nošenje, a ono što mi se posebno dopada je što se može nositi na više načina. Kako u ovoj casual varijanti, tako i u nekoj formalnijoj, slično kombinaciji na samom Dresslily sajtu, što možete pogledati u linku iznad.


Da li vam se dopada moj novi komad garderobe? Kakva su vaša iskustva sa sajtom Dresslily?
Od mene pohvale! 



64 коментара:

  1. Ovaj post mi se jako dopada, zaista volim tvoj blog i redovno ga pratim!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  2. great casual and comfy outfit
    www.mssparkleandglow.com

    ОдговориИзбриши
  3. Great set!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  4. Great post, I very like it :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Thanks a lot :D

    lovely and comfy combo :D

    NEW OUTFIT POST | Hello Dear Friend, I Hope You’re Well.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  6. Super si odabrala! Sve mi se dopada, a posebno majica. Saradjivala sam sa ovom firmom dva puta i sasvim su korektne stvari koje salju. Jedino sam jednom omanula velicinu.
    Cmok

    http://bambolai.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Ivana! :)
      Slažem se sa tobom što se tiče korektnosti same firme. I ja sam pomalo strahovala zbog veličine, međutim sve mi je "kao saliveno".

      Избриши
  7. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. I've never bought anything in this kind of shops - I mean on Chinese websites. But those clothes look very nice, especially shoes! This blouse is very nice too :)
    I am following you, my dear :)

    ОдговориИзбриши
  9. great look :) i love your style!
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Prelepo je :) ova bluzica je bas lepa i predivno ti stoji <3

    ОдговориИзбриши
  12. Majica mi je super. Vrlo je jednostavna, a opet nije dosadna. :)

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  13. Drago mi je da si zadovoljna svojom porudžbinom, to je stvarno lep osećaj! :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) Imam još jedan potpuno stilski drugačiji komad koji mi je stigao u istom paketu, a uskoro ću ga predstaviti. :)

      Избриши
  14. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    ОдговориИзбриши
  15. Lovely post dear! I really love your electric blue top, suit really good on you!

    ОдговориИзбриши
  16. odličan post :)

    http://moranamm.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post :) Ja iskreno bas ne volim da kombinujem teget i crno, ali majica je skroz simpaticna :)#Samokazem

    ОдговориИзбриши
  18. Love the top, so pretty!

    Followed you back Katarina, keep in touch <3

    ОдговориИзбриши
  19. Fantastic! Have an amazing new week.


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    ОдговориИзбриши
  20. Great outfit! Love the sweater and the colour!
    xoxo

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши