New in/Collistar, Loreal, Max Factor

By Katarina - 6/16/2017

Dobrodošli u moj novi post!
U poslednje vreme kupila sam sebi nešto kozmetike, dopunila ono što se istrošilo ili će uskoro. Svim ovim proizvodima sam vrlo zadovoljna, što je najbitnije.
Njegovo visočanstvo - bronzer! 
Bronzer je proizvod koji mi je vrlo važan u svakodnevnom šminkanju, ne izostavljam ga nikada. Čak ni leti, kada uglavnom ne koristim puder, uvek nanesem malo bronzera. Volim da bude braonkasto-zlatan, a ovaj put je i sjajan. Posle dužeg vaganja, odlučila sam se za Collistar. Ono što sam nedavno saznala je da je Collistar italijanski brend. a možete ga naći u Jasmin parfimerijama.
Silk Effect Bronzing Powder je proizvod od 10 g, koji se nanosi kao završni deo šminkanja i daje ili naglašava zlatan ten. Nanosim ga u obliku broja tri, na čelo, obraze i vilicu, naravno, akcenat je na obrazima. Cena je 3 200 din. (26,26 euro)


Mega Volume Collagen Mascara je odličan proizvod. Moje trepavice su dugačke, ali volim da im pojačam volumen, tako sam se odlučila za ovu maskaru koju do sada nisam koristila. Sadrži 9 ml proizvoda, daje vrlo guste trepavice, a pigment je izuzetno crn. Kupila sam ga po ceni od 1 400 dinara. (11,49 euro)

Max Factor Colour Elixir Lipstick Sim Nude je karmin koji zaista deluje kao eliksir na usnama. Kremast je i neguje suve usne, to je ono što mi se posebno dopalo. Nijansa na usnama je drugačija od ove na slici, odnosno, izrazito je nude, bez rozikastih tonova. Cena je na sniženju bila 800 din. (6,56 euro)

Flormar Full Color lakovi su u nijansama FC03 Bubble Gum i FC14 Lavender Relaxation, i pravi su letnji lakovi. Kako dođe jesen, vratim se tamnijim bojama, spontano, i tokom godine mi se čini da se nikad neću vratiti ovakvim bojama. Ali, onda dođe maj! Cena je i više nego pristupačna, čini mi se oko 150 din. (cca 1,23 euro)

Ampule protiv bora i sa vitaminom E su ono što sam počela redovno da koristim. Ne nanosim ih svake večeri, već dva do tri puta nedeljno, i ostavljam ih da deluju tokom noći. Pojedinačna cena je 30 dinara. (0,25 euro)

Prezadovoljna sam ovim kupovinama i sa uživanjem ću koristiti sve proizvode!
Da li ste koristile neke od ovih proizvoda? Kako vam se dopadaju?




  • Share:

You Might Also Like

68 коментара

  1. Meni su najlepši a i najslađi lakovi za nokte. I ja nosim svetlije nijanse tokom leta, a u jesen se vraćam onim tamnijim.

    Šta raditi ovog leta? - Collab sa Katarinom | laAdda​​​

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam primećivala ranije da vreme utiče posebno na mene, ali očigledno da je tako, bar kada su u pitanju lakovi za nokte.

      Избриши
  2. Good post and pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Very nice products! Thanks for sharing! 👌👌👌

    ОдговориИзбриши
  4. Beauiful products, I would love to try the lipstick! :)

    TheNormcoreRebel

    ОдговориИзбриши
  5. I don´t even know one of these products, but they look interesting :-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    ОдговориИзбриши
  6. divann post! Slike su odlicne! Nadam se da ces kliknuti na link na kraju mog posta i ostaviti komentar :)--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/summer-outfit-zaful.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  7. WOW! Super stvari si kupila :) Odlične fotke :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Svi proizvodi su super! Lakovi su predivni :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Divna kupovina. Koristila sam maskaru i kao i ti veoma sam zadovoljna njome.
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična je. A i bronzer je magično svetlucav. *_*

      Избриши
  10. Lovely photos! The nail polishes look super cute! :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl
    YouTube
    Bloglovin

    ОдговориИзбриши
  11. Jako lepi proizvodi, ne sumnjam u njihov kvalitet i dugotrajnost! :) <3
    Pratim tee :)

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Pre svega, da pohvalim slike koje su prelepe i svetle! Odavde mi se najviše sviđaju lakovi i maskara! Maskare ooobožavam, volela bih da isprobam i ovu, kao i bilo koju drugu na svetu!!! :-D
    Ista sam po tom pitanju lakova za nokte i njihovih boja. Pretpostavljam da smo svi :D usklađujemo se sa spoljašnjošću kao kameleoni, kakvo vreme - takvi nokti :)

    Girly world
    Novi post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovako lepom i iscrpnom komentaru! Drago mi je da pratiš blog! ;)

      Избриши
  13. Not tried any yet, but would love to try that mascara and pink nail color !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/06/fathers-day-with-tiffany-co.html

    Have a great week.
    xx, Kanchan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. have a great week you too!
      You won't miss with the mascara. :)

      Избриши
  14. Predivne stvarčice si odabrala draga! Bronzer deluje jako fino a lakovi su preslatki i zaista povoljni! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  15. like it! Need to try on this bronzer :)
    check out our blog too :)

    ОдговориИзбриши
  16. You've got some pretty products here, girlie! Those nail polishes are so pretty and perfect for summer and that mascara seems promising, I'll have check it out, I'm intrigued since it contains collagen! Thanks for sharing and I hope you have a great week ahead!

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    ОдговориИзбриши
  17. I love Collistar, it's a great Italian brand!

    ОдговориИзбриши
  18. Nisam probala ove proizvode,ali ruz mi se strasno dopada i maskara se cini super :)
    Lakovi su preslatki :-*

    Novi post na blogu ♡
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/2017/06/high-red.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  19. Lovely makeup items. I like the lipstick. Thanks for sharing <3

    ОдговориИзбриши
  20. Everything looks amazing, I love shade of your lipstick from Max Factor, personally I really like that brand too :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Nice products . Kisses 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши